dimecres, 29 d’agost del 2007

Karabane - Kafountine

Pagam pensió completa al campament Barracuda (23.300 cfa) i esperam més d'una hora el bus piraigua (2.000 cfa) que ens acosti fins a Elinkine. Viatjam amb una embarcació plena de gent on hi coloquen més de 30 cocoters. Flipant.

Agafam un set-place fins a Ziguinchor (3.000 cfa), on em torna tocar a darrera, i d'allà un fins a Kafountine (5.200 cfa) on em neg ja a seure més al darrera. Li dic a l'amo o que em segui al mig o que jo no hi vaig. Un taxi ens porta al poble (1.300 cfa). No trobam enlloc per dinar, i finalment berenam de dues cokes i un paquet de galletes a un supermercat amb uns homes del poble que fan la tertúlia mentre plou i observam passar la gent.

En realitat havíem anat a Kafountine per veure l'ambient rastra i sentir tocar tambors, però arribam tan cansat i ens sentim un poc decepcionats que després de sopar al Flamante Rouge de gambes (5.300 cfa) i haver conegut a gent d'allà que ens animen a anar al Petit Baobab a sentir un concert, no ens veim amb ànims d'esperar fins a les 10 de la nit per sentir resonar tambors dins el nostre cap. Decidim anar a dormir al Campament la Nature, i mentre feim un poquet de tertúlia a la terrasseta apareixen els companys de les cabanes del costat, un francès i un australià, amb dos locals, s'asseuen al nostre costat i comencen a fumar. L'australià és la mateixa persona que havíem topat a l'hotel de Joal. Ens conta que fa 20 anys que viatge, ara en té més de 40 i que la seva vida és això: viatjar. Ens recita tots els llocs que ha visitat.